onsdag 20 juni 2012

4 Dagar med Sara

Hejsan hejsan hejsan!
Sommarlovet började den 25 och de första veckan på sommarlovet har spenderats på mitt land med Sara.
Suuuper kul mysigt och alla fina ord man kan säga om sånt man gillar.
Även om vädret kanske kunde ha varit bättre så fick vi i allafall en dag med sol och det gillas!
Om bara 6 dagar åker jag till Frankrike på språkresa hihihihihih kul kul.
Jag såg att jag fick en kommentar om hur jag redigerar och så.
Jag redigerar i ett program som heter gimp och det är gratis.
Det är ungefär som photoshop fast lite enklare.
Men troligen kommer det inlägget upp efter frankrike då jag inte har någon tid just nu men får se hur det blir men upp kommer det!
Frästen YOLO måste ju vara det bästa uttrycket någonsin som funnits!
Men ha en bra sommar ! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?