lördag 9 juli 2011

MIN DAG I BILDER OCH LITE ORD

När jag vaknat och ätit frukost gick jag bakom huset och  plockade lite blåbär som just mognat.


Efter ca en timme såg det ut såhär och  jag gav då upp och bestämde mig för att göra något mer vättigt!



Som att tilexempel ge order till min lillebror att ta upp cykeln på studsmattan och fota.
Han tittade förskräckt på mig när jag som ska vara gott föredömme säger något sådant.
Men efter lite övertygelse gick han med på det.


Men det känndes lit meningslöst så i stället bakade jag en blåbärspaj av blåbären jag plockat och bjöd hit farmor på lite fika.


     Efter fikat la jag mig i en solstol och tittade upp på molnen och.. på mina fötter som plötsligt var i vägen.

Det var en del av min trevliga dag :)



1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?